fbpx Skip to content

עשיתם תאונה עם הרכב מה צריך לעשות?

תאונות דרכים לצערנו קורות לא מעט, חלקן תאונות קטלניות וחלקן תאונות קלות יחסית המסתכמות בתיקוני פח קלים ונזק פיזי לרכב. הלחץ במקרה זה יכול מעט לבלבל, ולכן המומחים של 'מרכז שירות בסגנון 2000', המתמחה בפחחות וצבע ותיקון רכב לאחר תאונה, כאן כדי להסביר לכם כיצד לפעול במקרה של תאונה.

לקחת נשימה ארוכה ולא לפעול מתוך לחץ

לא משנה מי אשם בתאונה, הלחץ נמצא באוויר, ולכן חשוב לקחת נשימה ארוכה ולא לפעול מתוך לחץ. במקרה של תאונה עם נפגעים, יש לצאת מהרכב עם אפוד זוהר ולבדוק אם יש נפגעים בצד השני ולהזעיק את כוחות ההצלה. יש גם לגשת להיבדק בבית החולים (במידת הצורך). במקרה של נפגעים אין להזיז את הרכב עד להגעת המשטרה.

להחליף פרטים

במידה והתאונה קרתה ללא נפגעים, יש להחליף פרטים עם הנהג השני. חשוב לדעת שכיום כל נהג מחויב למסור פרטים על פי החוק, וזאת במידה והיה מעורב בתאונה. במידה והנהג מסרב, רשמו את מספר הרכב, צלמו את הנזקים והעבירו לקצין רכב. לאחר מכן יש לגשת למשטרה ולקבל אישור על התערבותכם בתאונת דרכים.

כתבו לעצמכם מה היה

בכל מקרה של תאונה, חשוב לרשום מה היה ולאסוף ראיות וצילומים. לעיתים מרוב הלחץ שוכחים מה באמת היה, ולכן מומלץ לכתוב הכל ולא להיכנס לעימות מילולי עם הצד השני. חשוב לכתוב את שעת התאונה, את מזג האוויר, מהירות הנסיעה, לבצע תרשים של מיקום הרכבים בזמן התאונה וכל מידע שיוכל לסייע לאחר מכן.

לא לחתום על שום מסמך

חשוב מאוד שלא לחתום על שום מסמך שדורש הצד השני, גם אם התאונה באשמתכם. זכרו, הכביש אינו בית המשפט, ואף אחד מכם אינו שופט תעבורה. חשוב שלא להודות כלל באשמה, גם לא בעל פה וודאי שלא בכתב.

פנייה לחברת הביטוח

בנזק פיזי לרכב, תאלצו להפעיל את חברת הביטוח, כמובן אם הנזק משמעותי ועולה על דמי ההשתתפות העצמית. מומלץ לדווח על התאונה לחברת הביטוח ולברר את גובה ההשתתפות העצמית. כמו כן, כדאי לברר אם ניתן לגשת למוסך הסדר או למוסך פרטי ולבחור להיכן תרצו לגרור את הרכב.

מוסך פרטי או מוסך הסדר?

ישנם הבדלים משמעותיים בין מוסכי הסדר למוסכים פרטיים, כלומר מוסכי הסדר הם אלה שעובדים בשיתוף עם חברות הביטוח, ומוסכים פרטיים שאינם בהסדר, כלומר כל מוסך אחר שתבחרו לגרור אליו את הרכב. ההמלצה היא לבחור במוסך שאתם סומכים עליו וכזה שמעניק רכב חליפי מהרגע הראשון.

הזמנת גרר

השלב הבא הוא הזמנת גרר, במידה ולא ניתן לנסוע עם הרכב. במידה וכן, תוכלו כבר באותו הרגע לנסוע למוסך. בשלב זה כדאי לדעת ש'מרכז שירות בסגנון 2000' מעניק שירותי שינוע הרכב והבאת רכב חליפי לזירת התאונה בכל חלקי הארץ, כך שתוכלו לחזור מזירת התאונה ישירות הביתה או למקום העבודה.

תיקון הרכב וההליכים הבירוקרטיים

בשלב הבא הרכב ניכנס למוסך ויהיה עליכם לטפל בכל הניירת והמסמכים של הביטוח. מחלקת התביעות של 'מרכז שירות בסגנון 2000' מעניקה טיפול מלא בתביעות ופועלת רבות על מנת לייעל תהליכים מול חברות הביטוח. כמו כן, המרכז עובד עם כל חברות הביטוח ומעניק תנאי הסדר נוחים ללקוחות.

בהצלחה! לכל שאלה, אנחנו כאן בשבילכם!

השירותים שלנו, הסגנון שלך.

פחחות וצבע

צוות המרכז מונה פחחים מהשורה הראשונה, העובדים עם מכשור חדשני וחומרים איכותיים. מטרת המרכז להחזיר את הרכב למצבו הקודם - ברמת גימור גבוהה מהסטנדרט המוכר.

תיקון פח לאחר תאונה

למרכז ניסיון רב בתיקון פח לאחר תאונה ובכל מצב, גם המורכב ביותר. הצוות מבצע עבודת תכנון מעמיקה, על מנת להתאים את התיקון הטוב ביותר לרכב ולהחזירו למצב הקודם.

חידוש פנסים וג'נטים

בחידוש פנסים וג'נטים צוות המרכז פועל במקצועיות, על מנת להקנות לרכב מראה אסתטי ובטיחותי. צוות המרכז עובד על פי שיטות עבודה מתקדמות, המאפשרות להגיע לתוצאה מרהיבה.

תיקון פגוש (טמבון)

שיפוץ בשיטות מתקדמות לפגוש (טמבון) ודשבורד ברמה הגבוהה ביותר, תוך טשטוש והסרת שריטות, מכות וסדקים והגעה לרמת גימור גבוהה מהסטנדרט המוכר.

מחלקת תביעות

לרשות לקוחות המרכז מחלקת תביעות מקצועית המטפלת בכל התביעות מול כל חברות הביטוח באופן מקצועי, ללא עיכובים. כמו כן, המרכז מעניק תנאי הסדר מיוחדים ללקוחות.

מחלקת דיטיילינג

מחלקת דיטיילינג מטפלת בכל הקשור לפוליש וקס, צביעת קליפרים, חידוש וצביעת ג'אנטים, ציפוי ננו וציפוי PPF. השירות ניתן ברמה הגבוהה ביותר!

השירותים שלנו, הסגנון שלך.

הקודם
הבא

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם